Veelgestelde vragen

Een kleine stap voor je garderobe, een grote sprong voor verantwoorde mode!

  

Welke diensten biedt Bellerose Second-Hand aan?

 

Met de inruilservice van Bellerose Second-Hand kan je jouw Bellerose-kleding rechtstreeks aan Bellerose verkopen. Je hoeft niet op zoek te gaan naar een koper, wij regelen het voor je! In ruil krijg je tegoed om nieuwe of tweedehands artikelen te kopen bij Bellerose of Bellerose Second-Hand.

 

Naast de inruilservice is Bellerose Second-Hand het perfecte platform om met een gerust hart tweedehandsartikelen te kopen. De site heeft een grote catalogus met kwaliteitskleding, die door experts gecontroleerd is. Het is dus ook dé kans om een kledingstuk te bemachtigen dat je in onze vorige collecties hebt laten liggen!



Hoe word ik lid van Bellerose Second-Hand?

 

De diensten van Bellerose Second-Hand zijn voorbehouden aan leden.

Inschrijving staat open voor alle volwassenen die in België, Frankrijk of Nederland wonen.

 

Om items te kopen of te verkopen, moet je een account aanmaken door te klikken op "Account" en vervolgens op "Registreren".

Je wordt ook gevraagd om je te registreren wanneer je je winkelmandje wilt valideren of door de stappen in onze "Verkopen" procedure te volgen.

 

De inruilservice is beperkt tot maximaal 5 items per lid over een periode van 30 dagen.

Je kunt maar één Bellerose Second-Hand account hebben.

 

Je Bellerose Second-Hand-account staat los van je Bellerose-klantenaccount.



Welke kleding kan ik verkopen via Bellerose Second-Hand?

 

Bellerose Second-Hand aanvaardt Bellerose prêt-à-porter kleding (dames, heren en kinderen) uit collecties uitgebracht na 2012. Accessoires, juwelen, ondergoed, sokken en schoenen vallen hier niet onder.

 

Twijfel je? Controleer het serienummer van je kledingstuk in het gedeelte "Vraag een offerte aan voor je artikel". Zo weet je onmiddellijk of wij het artikel terug zullen nemen.

 

Je item moet schoon, intact en perfect functioneel zijn. Zorg ervoor dat je kledingstuk geen gaten, scheuren, vlekken of geurtjes heeft. Het mag op geen enkele manier zijn aangepast en moet alle originele componenten hebben.

 

Om elk kledingstuk een kans op een nieuw leven te geven, accepteren we alleen kledingstukken die in een van de volgende categorieën passen:

 

Nieuw: Het item is nooit gedragen en heeft nog steeds het originele aankooplabel.

Uitstekende staat: Het item is als nieuw, zonder tekenen van slijtage of schade.

Zeer goede staat: Het item vertoont slechts kleine tekenen van slijtage, niet zichtbaar bij een afstand van 30 cm.

 

Bellerose Second-Hand behoudt zich het recht voor om de staat van elk verzonden kledingstuk te herbepalen na controle door z’n kwaliteitsexperts.

 

Wees gerust: afgekeurde artikelen krijgen dankzij Bellerose Second-Hand ook een tweede leven. Ze worden geschonken aan een vereniging die gespecialiseerd is in het recupereren van textiel of worden hergebruikt door een partner in een upcyclingproject.



Welk bedrag ontvang ik voor mijn item?

 

Wanneer je een inruilverzoek indient, suggereert onze simulator een terugkoopwaarde tussen 30% en 60% van de oorspronkelijke verkoopprijs (inclusief belasting).

 

Dit wordt geschat op basis van de aard van het product en de staat waarin het item verkeert. De waarde van je inruil wordt gevalideerd of indien nodig aangepast door onze kwaliteitsexperts. Aan deze beslissing gaat altijd een uitvoerige controle vooraf.

 

Het definitieve bedrag wordt rechtstreeks gecrediteerd op je Bellerose Second-Hand account, en dat binnen 15 werkdagen vanaf de datum van ontvangst van je pakket in ons magazijn.

 

 

PRAKTISCHE HANDLEIDING:

IK WIL EEN ITEM VERKOPEN OP BELLEROSE SECOND-HAND

 

Met Bellerose Tweedehands kun je je kleding rechtstreeks aan Bellerose verkopen. In ruil krijg je een tegoed om nieuwe of tweedehandsartikelen te kopen bij Bellerose of Bellerose Second-Hand.


DE ONLINE INRUILSTRAPPEN

STAP 1: SCHATTING VAN JE ITEMS

 

Ontdek in een paar klikken welke prijs jouw Bellerose-kleding waard is.

 

Klik in de rubriek VERKOPEN op VRAAG EEN OFFERTE AAN VOOR JE ARTIKEL:

 

  • Voer het serienummer op het compositielabel in
  • Selecteer de kleur, maat en staat van je item
  • Ontdek de prijs die Bellerose Second-Hand hiervoor kan bieden

 

Onze simulator berekent automatisch het beste bod voor je kledingstuk. Dit is een schatting op basis van de staat van je item, dat je online hebt aangegeven.

 

Je items moeten schoon, intact en functioneel zijn, zonder ontbrekende onderdelen of wijzigingen. Bij een inruil dient jouw item in één van onderstaande categorieën te vallen.

 

  • Nieuwstaat: Het artikel is nooit gedragen en heeft alle originele labels.
  • Uitstekende staat: Het artikel is als nieuw, zonder tekenen van slijtage of defecten.
  • Zeer goede staat: Het item vertoont slechts kleine tekenen van slijtage.

 

De werkelijke staat van elk item wordt gecontroleerd door kwaliteitsexperts. Zij bevestigen of herkwalificeren indien nodig.

 

Geeft het serienummer op het artikel een foutmelding wanneer je het op de website ingeeft? Dan is mogelijk. Voorlopig nemen we namelijk alleen confectiekleding van Bellerose voor heren, dames en kinderen terug. Accessoires zoals hoeden, schoenen, sokken, ondergoed en sieraden nemen we niet terug.

 

 

STAP 2: JE AANBIEDING VALIDEREN

 

Je kunt maximaal 5 artikelen registreren voor je eerste inruilactie. Daarna zijn je inruilacties beperkt tot 5 artikelen per 30 dagen.

 

Je kunt gemakkelijk een geregistreerd artikel toevoegen aan of verwijderen uit je overzicht.

 

Je inruilverzoek bevestigen in enkele simpele stappen:

 

  • Bevestig je totale aanbod in het overzicht
  • Log in op je account of registreer je
  • Voer je adres in België, Frankrijk of Nederland in
  • Print de retouretiket en het overdrachtsformulier dat je dient te ondertekenen

 

En dat was het voor het online proces!

 

Kun je je inruilaanbod niet vinden? Je kunt het overzicht van je geregistreerde items openen door te klikken op VERKOPEN - VRAAG EEN OFFERTE AAN VOOR JE ARTIKEL en vervolgens rubriek 2 te selecteren: WAARDE.

 

Kun je je aanbod niet valideren? Controleer of je de limiet van 5 items per 30 dagen niet hebt overschreden.

 

STAP 3: GRATIS VERZENDING

 

Nu je inruilaanbod is gevalideerd, hoef je ons alleen nog maar je artikelen te sturen. Je hebt 15 dagen de tijd om je pakket af te geven bij een afhaalpunt, zoals aangegeven op je retouretiket.

 

Wil je profiteren van een gratis verzending en je tegoed snel ontvangen?

 

  • Onderteken dan het overdrachtsformulier en stop het in je pakket!
  • Verpak je artikelen zorgvuldig en zorg ervoor dat je pakket voldoet aan de criteria van onze transporteur:
    • Afmetingen van het pakket: de som van de lengte, breedte en hoogte mag niet groter zijn dan 120 cm.
    • Gewicht van het pakket: dit moet overeenkomen met het aangegeven gewicht en mag 20 kg niet overschrijden.

 

  • Plak het retouretiket op je pakket
  • Geef je pakket af in een postkantoor of bij een leveringspunt van de transporteur.
  • Bewaar je afgestempeld retourbewijs altijd!

 

Je kunt meerdere artikelen in één doos verzenden en dat met één retouretiket. Bewaar zeker het retourbewijs.

 

Het is essentieel dat al je items samen met een ondertekend overdrachtsformulier worden verstuurd, anders kunnen we je geen tegoed uitbetalen noch de items terugsturen naar jou.

 

Kun je je retouretiket en/of overdrachtsformulier niet terugvinden? Je vindt ze in de e-mail die we je hebben gestuurd op het moment dat je je inruilaanvraag deed.

 

 

STAP 4: JE TEGOED VALIDEREN

 

Zodra je pakket onderweg is, ben je helemaal klaar! Wij zorgen voor de rest.

 

Bij ontvangst van je artikelen controleren onze kwaliteitsexperts de staat ervan. Als aan alle inruilvoorwaarden is voldaan, ontvang je snel een e-mail met het tegoed dat naar je ledenaccount is overgemaakt. Je ontvangt je tegoed zodra je artikelen de kwaliteitscontrole hebben gepasseerd.

 

Je kunt dan één of meer waardebonnen genereren om nieuwe of gebruikte items aan te kopen bij Bellerose of Bellerose Second-Hand.

 

INRUILEN IN DE WINKEL 

STAP 1: EEN AFSPRAAK MAKEN

Leden kunnen een afspraak in een Bellerose winkel naar kueze maken, via Second-hand.bellerose.be. Je kan tot 24u op voorhand een afspraak maken op Maandag of Donderdag en tot voor 30 minuten voor sluitingstijd. Na een aanvraag krijgt het Lid een bevestigingsemail van de winkel.

STAP 2: INRUILEN IN DE WINKEL

In de winkel zal een verkoopsmedewerker het Lid welkom heten en zijn/haar stukken registreren op Second-hand.bellerose.be. Via de automatische calculator wordt een schatting van de waarde van de stukken gemaakt. Hiervoor zal de verkoopsmedewerker de stukken inspecteren en de staat evalueren. De geschatte waarde is afhankelijk van criteria zoals soort, materiaal, staat, enz. en dit gebeurt automatisch. De beslissing en bedrag zijn niet onderhandelbaar. Het Lid is vrij om het bod te aanvaarden of niet. Indien het Lid het bod aanvaardt, zal de verkoopsmedewerker het Lid vragen deze CUV CGV te tekenen.

STAP 3: TEGOED EN WAARDEBON

Het Lid zal het bedrag van zijn/haar Tegoed ontvangen in de elektronische portefeuille op zijn/haar Leden Account en toegankelijk via de rubriek “Tegoeden” op de Website. Dit bedrag is pas beschikbaar nadat de verkoopsmedewerker de Artikelen heeft gevalideerd.

De verkoper kan een tegoedbon genereren in plaats van het lid om te gebruiken in de winkel.

Als het lid zijn bon niet in de winkel wil gebruiken, kan hij zelf een bon genereren in zijn ledenzone om online te gebruiken op bellerose.be of second-hand.bellerose.be.

 

PRAKTISCHE HANDLEIDING:

WAARDEBONNEN

 

Je hebt een inruil gedaan en je tegoed ontvangen? Gefeliciteerd! Je kunt je tegoed nu omzetten naar een waardebon.

 

Waardebonnen zijn 12 maanden geldig vanaf het moment dat je ze activeert en ze zijn onderverdeeld in 2 categorieën:

 

  • Eerstehands waardebonnen:

 

Eerstehands waardebonnen zijn geldig op alle artikelen op de website www.bellerose.be (inclusief leveringskosten) en in alle Bellerose-winkels in België, Frankrijk en Nederland. Je kunt ze verschillende keren gebruiken, op de site en in de winkel, tot het saldo opgebruikt is. Ze kunnen met elkaar en met andere aanbiedingen gecombineerd worden. Ze kunnen niet gebruikt worden op de website van Bellerose Second-Hand.

 

  • Tweedehands waardebonnen:

 

Tweedehands waardebonnen zijn geldig op alle artikelen op de site Second-Hand.bellerose.be,. Je kunt ze maar één keer gebruiken, waarna hun unieke promotiecode wordt gedeactiveerd en het resterende saldo verloren gaat. Ze kunnen niet met elkaar of met andere aanbiedingen gecombineerd worden en ze kunnen niet worden gebruikt op de website www.bellerose.be of in een Bellerose-winkel.

 

Waardebonnen kunnen niet worden geruild of terugbetaald. Ze kunnen in geen geval worden gebruikt voor een bestelling die al betaald is.

 

Hoe genereer ik een waardebon?

 

  • Log in op je account en ga naar "Mijn beschikbaar tegoed".
  • Klik op "Maak een waardebon aan".
  • Beslis waarvoor je je tegoed wilt gebruiken en kies voor:
    • Een eerstehandse waardebon, waarmee je nieuwe artikelen kunt kopen op bellerose.be of in een Bellerose-boetiek.
    • Een tweedehandse waardebon: waarmee je tweedehandse artikelen koopt aan een speciale prijs op de website second-hand.bellerose.be.
  • Voer het bedrag in van het tegoed dat je op deze bon wilt zetten.

 

Let op: voor een bestelling op Bellerose Second-Hand raden wij je aan een tweedehands waardebon te genereren voor een bedrag dat kleiner of gelijk is aan het totaal van je bestelling en de verzendkosten.

 

 

Hoe gebruik ik mijn waardebon?

 

Je kunt profiteren van het tegoed op je waardebon dankzij de unieke promotiecode.

 

Op de officiële website van Bellerose voer je de kortingscode in in het vakje "cadeaubon of kortingscode" op de betaalpagina, wanneer je je aankoop voltooit.

 

In een Bellerose-winkel geef je de promotiecode van je Eerstehands-waardebon door aan de verkoper voordat je je aankopen betaalt.

 

Op Bellerose Second-Hand voer je de kortingscode in in het vakje "cadeaubon of kortingscode" op de betaalpagina, wanneer je je aankoop voltooit.

 

 

Als het totaal van je bestelling hoger is dan het tegoed van je waardebon, betaal je gewoon het verschil met één van de betaalmethoden die op de site of in de winkel worden aangeboden.

 

Wil je een bestelling bij Bellerose Second-Hand enkel met een waardebon betalen? Volg dan de onderstaande stappen:

 

  • Bevestig je winkelmandje en ga verder tot je bij de verzendfase aankomt.
  • Kies de gewenste verzendmethode: het totaalbedrag van je bestelling wordt nu weergegeven.
  • Keer terug naar de startpagina door te klikken op het "Bellerose Second-Hand" logo en ga naar "Mijn beschikbaar tegoed" in je account.
  • Genereer een tweedehands waardebon voor het exacte bedrag van je bestelling, inclusief verzendkosten.
  • Ga terug naar je winkelmandje en voer daar de kortingscode voor je waardebon in in de rubriek "cadeaubon of kortingscode".

 

 

PRAKTISCHE HANDLEIDING:

IK WIL EEN ITEM KOPEN OP BELLEROSE SECOND-HAND

 

 

Hoe koop ik een artikel op Bellerose Second-Hand?

 

Op Bellerose Second-Hand kan je met een gerust hart tweedehandsartikelen kopen. De site heeft een grote catalogus met kwaliteitskleding, die door experts gecontroleerd is.

 

Hoe koop je nu een artikel aan?

 

  • Maak je account aan en/of log in
  • Voer je adres in België, Frankrijk of Nederland in
  • Voer je unieke kortingscode gelinkt aan je waardebon in (enkel als je artikelen verkocht hebt op Bellerose Second-Hand)
  • Kies je leveringsmethode: afhaalpunt (€7 incl. btw) of thuislevering (€9 incl. btw)
  • Kies je betaalwijze (kredietkaart via een beveiligde verbinding, Bancontact/Maestro, Paypal of Apple Pay)

 

 

Zo, da’s alles! Je pakket wordt zo snel mogelijk bij jou geleverd! Bedankt voor je aankoop.

 

 

Hoe retourneer ik een artikel dat ik op Bellerose Second-Hand heb gekocht?

 

Retourneren is gratis.
Na je aankoop op de website van Bellerose Second-Hand heb je 14 dagen de tijd om een artikel terug te sturen. We aanvaarden geen retourzendingen naar onze winkels.

 

Dit zijn de stappen die je moet volgen om een retourzending te doen:

 

  • Log in op je account en ga naar "Mijn bestellingen".
  • Kies het artikel of de artikelen die je wilt retourneren en geef aan wat de reden van de retour is.
  • Download en print het retouretiket
  • Lever je pakket in bij een postkantoor of bij één van punten waar je het pakketje terug kan sturen. Vergeet niet om het afgestempelde retourbewijs te bewaren!

 

Vanwege de variabiliteit van onze voorraden kan je op Bellerose Second-Hand geen artikelen ruilen voor een andere maat of kleur. Bij een retour per post word je dus terugbetaald. We nodigen je uit om een nieuwe bestelling te plaatsen op Bellerose Second-Hand om het gewenste artikel in een andere kleur of maat te kopen.

 

 

 

 

VEELGESTELDE VRAGEN : 

LIDMAATSCHAP

 

Ik kan niet kopen/verkopen zonder me te registreren.

 

De diensten van Bellerose Second-Hand zijn enkel beschikbaar voor geregistreerde leden van deze site.

 

Ik heb geen toegang tot Bellerose Second-Hand met mijn Bellerose-account.

 

Je Bellerose-account staat los van je Bellerose Second-Hand-account. Het is mogelijk dat je login en wachtwoord verschillend zijn.

 

Ik wil graag lid worden van Bellerose Second-Hand, maar ik woon niet in België.

 

Momenteel is Bellerose Second-Hand voorbehouden voor inwoners van België, Frankrijk en Nederland.

 

Ik ben mijn login/wachtwoord vergeten.

 

Je login is het e-mailadres dat je hebt gebruikt om je te registreren.

 

Je kan je wachtwoord opvragen door te klikken op "Wachtwoord vergeten?" en je e-mailadres in te voeren. Hierna ontvang je een e-mail van Bellerose met een link om je account te herstellen. Hou je mailbox dus in de gaten en controleer zeker ook  je spambox!

 

 

INRUILSERVICE

 

Het serienummer in mijn artikel werkt niet.

 

Momenteel nemen we alleen Bellerose confectiekleding voor heren, dames en kinderen terug. Accessoires zoals hoeden, schoenen, sokken, ondergoed en sieraden kunnen niet worden geretourneerd.

 

Ik wil een artikel verkopen dat is aangepast.

 

We accepteren geen artikelen die zijn aangepast, zelfs niet als het label er nog aan zit.

 

Ik wil meer dan 5 artikelen verkopen.

 

De inruilservice is beperkt tot maximaal 5 items per lid over een periode van 30 dagen. Je kunt maar één Bellerose Second-Hand account hebben. Als je meer dan 5 items wilt verkopen, moet je dit in periodes van 30 dagen doen.

 

Ik kan het overzicht van mijn geregistreerde items niet terugvinden.

 

Je kunt je inruilaanbod en al je geregistreerde items vinden door te klikken op VERKOPEN - VRAAG EEN OFFERTE AAN VOOR JE ARTIKEL en vervolgens rubriek 2 te selecteren: WAARDE.

 

Ik kan mijn inruilaanbod niet valideren.

 

Controleer of je de limiet van 5 items in 30 dagen niet hebt overschreden.

 

Ik wil een item niet langer verkopen.

 

Als je je inruil online hebt gevalideerd, maar van gedachten bent veranderd, moet je de items die je wilt houden niet opsturen.

 

Let op! Een artikel dat al is verzonden, wordt niet naar je teruggestuurd. Het wordt teruggenomen volgens de voorwaarden van je bod of aan een goed doel geschonken als het niet wordt geaccepteerd.

 

Ik ben mijn overdrachtsformulier en/of retourbon kwijt.

 

Je kunt ze vinden in de e-mail die we je hebben gestuurd toen je je inruilaanvraag deed.

 

Ik ben vergeten mijn overdrachtsformulier te ondertekenen en/of bij mijn pakket te voegen.

 

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om een oplossing te vinden. Als je pakket al is verwerkt, kan het niet worden teruggenomen en zal het worden gegeven aan een vereniging die gespecialiseerd is in het terugnemen van textiel of worden hergebruikt door een partner in een upcyclingprogramma.

 

Mijn retourbon wordt niet aanvaard in het postkantoor / afgiftepunt.

 

Je hebt waarschijnlijk de periode van 15 dagen overschreden waarbinnen je gratis retourbon geldig was. Het is ook mogelijk dat je pakket niet voldoet aan de leveringsvoorwaarden (afmetingen, gewicht, verpakking) van onze transportpartner.

 

Ik heb de termijn van 15 dagen voor het verzenden van mijn pakket overschreden.

 

Geen probleem. Als we je pakket niet ontvangen, wordt je inruilaanbod gewoon geannuleerd. Niets houdt je tegen om een nieuw inruilverzoek in te dienen, zolang je in totaal niet meer dan 5 artikelen in een periode van 30 dagen inruilt.

 

Mijn pakket wordt vastgehouden in het magazijn van de transporteur.

 

In dat geval moet je het pakket op eigen kosten bij de transporteur ophalen.

 

Mijn pakket is verloren gegaan.

 

Als de transporteur je pakket is kwijtgeraakt, meld dit dan bij de klantenservice zodat wij de procedure kunnen starten met onze transporteur. Vergeet niet je gestempelde verzendbewijs te bewaren.

 

Ik heb geen melding van aankomend tegoed ontvangen.

 

We begrijpen je ongeduld. Je zou je e-mail binnen 15 werkdagen na ontvangst van je pakket moeten ontvangen. Neem daarna contact op met onze klantenservice.

 

Ik heb niet al mijn tegoed ontvangen.

 

Sommige van je artikelen worden waarschijnlijk nog verwerkt. Je ontvangt je tegoed zodra je artikelen door de kwaliteitscontrole zijn gekomen.

 

Ik heb minder tegoed voor mijn item ontvangen dan verwacht.

 

Je hebt waarschijnlijk de staat van je item overschat. Onze kwaliteitsexperts zijn er om de werkelijke waarde van tweedehands kleding te schatten. Als je item in één van de categorieën valt die we accepteren, ontvang je het corresponderende tegoed.

 

Mijn item wordt niet geaccepteerd.

 

Als onze kwaliteitsexperts oordelen dat je item niet in aanmerking komt voor inruil, ontvang je geen tegoed. Het artikel in kwestie wordt gedoneerd aan een vereniging die gespecialiseerd is in het hergebruiken van textiel of wordt door een partner hergebruikt in een upcyclinginitiatief.

 

Ik wil graag een artikel terugkrijgen dat ik naar jullie heb gestuurd.

 

Wij sturen geen artikelen terug die naar ons zijn opgestuurd.

Als je een artikel waarvoor je al een inruilverzoek hebt ingediend niet meer wilt verkopen, kun je ervoor kiezen om het niet naar ons op te sturen en te wachten tot je inruilverzoek wordt geannuleerd.

Als je een artikel echter al hebt verzonden, kun je het niet meer terugkrijgen. Als het item wordt geaccepteerd door onze kwaliteitsexperts, ontvang je het correcte tegoed en wordt het artikel te koop aangeboden op de site. Als het artikel niet voldoet aan de voorwaarden voor terugname, ontvang je geen tegoed en wordt het gedoneerd aan een vereniging die gespecialiseerd is in het hergebruik van textiel of wordt het door een partner hergebruikt in het kader van een upcyclinginitiatief. In alle gevallen is het artikel definitief naar ons opgestuurd.

 

 

WAARDEBONNEN

 

Ik kan geen waardebon genereren.

 

Als je genoeg tegoed hebt, zou je een waardebon moeten kunnen genereren met een waarde tussen €1 en €200. Zo niet, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Mijn waardebon werkt niet op Bellerose Second-Hand.

 

Alleen Second-Hand waardebonnen kunnen gebruikt worden op Bellerose Second-Hand.

De kortingscode voor een tweedehands waardebon is slechts één keer geldig. Na validatie van je bestelling gaat het resterende saldo van een gebruikte tweedehands waardebon verloren.

Vouchers blijven 12 maanden geldig vanaf de dag dat ze zijn gegenereerd.

 

Mijn waardebon werkt niet op de website van Bellerose.

 

Alleen eerstehandse waardebonnen kunnen worden gebruikt op de website www.bellerose.be en in de Bellerose-winkels.

De waardebonnen blijven 12 maanden geldig vanaf de dag dat ze gegenereerd werden.

 

Ik wil graag ruilen tussen een eerste- en tweedehands waardebon.

 

Waardebonnen kunnen niet worden geruild. Je kan je waardebon nog steeds gebruiken om artikelen in de desbetreffende categorie te kopen.

 

Ik heb te veel geld overgemaakt naar mijn waardebon.

 

Helaas worden waardebonnen in geen geval terugbetaald.

Als het een eerstehandse waardebon is, kan je deze gedurende 1 jaar vanaf de dag waarop je de waardebon hebt gegenereerd, besteden aan je aankopen bij Bellerose.

Als het een tweedehands waardebon is, kan je deze eenmalig gebruiken en dat ook gedurende 1 jaar.

 

Mijn waardebon is verlopen.

 

Waardebonnen kunnen niet worden ingewisseld of terugbetaald.

 

Ik heb niet genoeg tegoed om een hele bestelling te betalen.

 

Je kan het verschil betalen met de betaalmiddelen die worden aangeboden op de site van Bellerose Second-Hand, de site van Bellerose of in de winkel.

 

 

AANKOPEN/RETOURS OP BELLEROSE SECOND-HAND

 

Ik zou graag iets aankopen op Bellerose Second-Hand, maar ik wil niets verkopen.

 

Je hoeft niets te verkopen om tweedehands-artikelen te kopen op Bellerose Second-Hand. Je kunt je bestelling gewoonweg betalen met de betalingsmogelijkheden die de site aanbiedt.

 

Ik wil een artikel retourneren.

 

Je hebt 14 dagen de tijd om een artikel te retourneren nadat het bij je is afgeleverd. De artikelen mogen niet gedragen, vuil of beschadigd zijn. Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van retourzendingen.

 

Ik wil mijn artikel in de winkel retourneren.

 

We accepteren geen retourzendingen in onze winkels voor bestellingen bij Bellerose Second-Hand.

 

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen.

 

Al onze artikelen zijn onderzocht door kwaliteitsexperts voordat ze opnieuw worden verpakt voor verkoop. Als je een artikel in slechte staat hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice met bewijsmateriaal en start de retourprocedure.

Panier (0)

Panier vide
De actiecode is van toepassing op de volgende stap.
Sous-total 0,00 €
Standaard levering
Binnen 3 tot 5 werkdagen
4,90 €
Montant total 4,90 €
  • Livraison rapide Bellerose

    Livraison rapide

  • Retours gratuits Bellerose

    Retours gratuits

  • Produits propres et authentifiés Bellerose

    Produits propres et authentifiés